Dreptul de retur

Potrivit OUG 34/2014, consumatorul are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fara penalitati si fără invocarea unui motiv. Singurele costuri suportate de consumator sunt cheltuielile directe de returnare a produsului.

Conditii de retur

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalaj original, cu toate componentele si accesoriile primite la cumparare, cu etichete intacte si fara a prezenta urme de folosire, deteriorare, uzura si/sau interventii neautorizate si va fi insotit de factura fiscala.

In cazul in care produsul returnat nu respecta criteriile de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produsului, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la destinatar. Pentru a va asigura ca produsul nu se va deteriora in timpul transportului, va rugam sa il impachetati corespunzator.

Procedura retur

Cumparatorul este obligat sa notifice Fadari Best Art SRL ca intentioneaza sa returneze produsul, in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, printr-un email la hello@fadariart.ro. Adresa la care se va trimite coletul retur este:  Fadari Best Art SRL ,Str Plt. Petre D. Ionescu nr 10, bl 10, sc 2, et 1, ap 64, sector 3, Bucuresti. Dupa primirea coletului si efectuarea verificarilor aferente,  vom initia rambursarea contravalorii, in contul bancar specificat de dumneavoastra in mailul de retur, in termen de 5 zile lucratoare.

In cazul in care doriti sa schimbati produsul comandat cu alt produs si va incadrati in termenul de retur, costul transportului tur-retur va fi de 19 lei si este suportat integral de dvs.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abateri repetate savarsite de client (de ex: produse ce nu apartin Fadari Best Art SRL, produse cu termen de returnare depasit), inclusiv pentru refuzuri constante si repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fara o notificare prealabila.

Daca produsul primit nu este cel comandat sau produsul prezinta defecte, va rugam sa ne contactati in maxim 24h printr-un email la adresa hello@fadariart.ro, pentru a remedia aceasta neplacere. Pentru inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurata de Fadari Best Art SRL.

 

Returul coletului se va face folosind o firma de curierat rapid.

Nu acceptăm colete returnate prin poșta română sau colete cu plata la destinatar.